Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018


Όνομα: ……………………………………  Δευτέρα  8.10.2018
Ορθ. Οι Έλληνες πριν από 78 ολόκληρα χρόνια έμπαιναν στον αιματηρό πόλεμο που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. (5 Φ.)
Αντ. Οι σειρήνες ηχούν στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις και σημαίνουν συναγερμό. (3 Φ.)

*Ξαναγράφω τα παρακάτω στο τετράδιο (Σκέφτομαι και γράφω). Βάζω τόνους όπου πρέπει:
Ο ξαδελφος της                   φωναξε τα                                
   η κουρτινα σου
Θυμισε μου                         το αυτοκινητο μας                       τα εισιτηρια σας
Η εφημεριδα του                  ακουμπησε το                          
  η οικογενεια του

Ξεχασα το μολυβι και το τετραδιο μου στο δωματιο μου.
Δανεισε μου το ποδηλατο σου.
Λυπησου με τον καημενο και βοηθησε με να τελειωσω.
Κοιταξε την πως παιζει με τις συμμαθητριες της.
Θεε μου φυλαγε μας από κάθε κακο. Ο παππους ξεχασε να παρει το φαρμακο του κι ανεβηκε η πιεση του.

Μαθηματικά: (στο τετράδιο μαθηματικών)
 Ένας βοσκός έχει 89 αιγοπρόβατα. Τα 37 είναι κατσίκια. Πόσα είναι τα πρόβατα; ………
Στα βαφτίσια είχαν 92 μπομπονιέρες. Οι 54 ήταν για αγόρια. Πόσες ήταν για κορίτσια; …
Ένα βαρέλι χωράει 70 λίτρα κρασί. Έχει μέσα 59 λίτρα. Πόσα χρειάζεται ακόμη για να γεμίσει;……..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου